Home

Julia roberts fotografii recente

S-a afișat cu păr la subraț pe covorul roșu

Julia Roberts, la 50 de ani Dar iată că cele mai recente fotografii cu celebra actriţă ne-o arată mai fit şi sexy ca oricând! Ea a realizat o şedinţă foto pentru Mercedes, iar, în imaginile obţinute, Julia arată nemaipomenit. Ce-i drept, are câteva kilograme în minus, însă nu îngrijorător de multe Celebra actrita Julia Roberts, castigatoare a premiilor Oscar si Globul de Aur, este in continuare aceeasi pretty woman si la varsta de 44 de ani. Ea si-a etalat recent tinuta sexy pe o plaja din Hawaii. - Toate articolele Ziare.com pe tema: Fotografii sexy julia roberts Julia Roberts și soțul ei, Danny Moder, au cumpărat bilete pentru Cupa Mondială la fotbal din 2022 în valoare de 100.000 de dolari Actrița americană Julia Roberts și soțul său, Danny Moder, au cumpărat bilete pentru meciuri din.. Julia Roberts (n. 28 octombrie 1967, Smyrna[*] , Comitatul Cobb, SUA) este o actriță americană de film. În anul 2000, a câștigat Premiul Oscar pentru cea mai bună actriță din filmul inspirat de realitate, Erin Brockovich.Este mătușa Emmei Roberts.. În Rețeaua Miraculoasă, ea este vocea personajului Charlotte

S-a zvonit că are probleme cu greutatea, dar, de fapt

Fotografii sexy julia roberts - ziare

Julia Roberts a făcut senzaţie alături de Richard Gere în Pretty Woman (Foto: Profimedia) La 30 de ani de la succesul fulminant cu Pretty Woman şi 20 de ani de când l-a cunoscut pe bărbatul care i-a schimbat radical viaţa, actriţa se află la o cotitură: renunţă sau nu la actorie şi la viaţa trăită ca până acum Julia Roberts a primit titlul de cel mai frumos om din lume din partea celebrei reviste People, aceasta fiind a 12-a oară când actriţa a fost inclusă în lista anuală a publicaţiei americane Julia Roberts e in drum catre al doilea Oscar al sau, in timp ce Johnny Depp ar putea obtine prima astfel de statueta din cariera. Cei doi conduc in topul favoritilor la Oscar, in 2016, gratie unor filme ca Secret in Their Eyes si, respectiv, Black Mass Tag-uri: #Julia Roberts, #copii Danny Moder a publicat pe contul său de Instagram o fotografie adorabilă, care pare să fie realizată în timp ce familia se bucură de o masă la restaurant. Gemenii în vârstă de 14 ani, Hazel și Finn și Henry (11 ani) sunt cei trei copii pe care Frumușica și soțul ei Danny Moder îi au împreună Si pentru asta se platesc bani grei, vorbindu-se de mai mult de 10 milioane dolari pentru cateva poze in exclusivitate si prime aparitii. Vivienne si Knox Jolie Pitt detin acest record, parintii lor, celebrul cuplu Brad Pitt-Angelina Jolie, negociind cu People vanzarea primelor fotografii

Galerie foto: In 23 martie 2020, se vor implini 30 de ani de la lansarea filmului Pretty Woman, in care Julia Roberts a jucat alaturi de Richard Gere, iar frumusica straluceste in continuare, la 51 de ani, de parca timpul a stat in loc O serie de reflexii roz, subtile, au fost elementul care ne-a atras atenția în cele mai recente fotografii cu ea. Recent, Julia Roberts a optat pentru o nuanță de blond mai deschisă față de orice culoare de păr purtată de ea până acum. O nouă transformare colorată sparge puțin monotonia: reflexii rose gold care îi conferă mai. Julia Roberts s-a nascut pe 28 octombrie 1967, in Smyrna, Georgia. Perioada sa de glorie a fost intre 1980 si 1990. Nu a fost considerata ca fiind printre cele mai bune actrite de drama, insa cel mai bine i se potrivesc rolurile din comediile romantice.In copilarie, a crescut in preajma actorilor de teatru care veneau la parintii ei, in Atlanta. Atat ea, cat si fratele ei, erau interesati de.

Julia Roberts - Pagina 1 - Stiri pe surse - Cele mai noi stir

1. ului ei
  2. Julia Roberts a câștigat premiul Oscar în 2000 pentru rolul Erin Borckovich din filmul omonim. Ea a fost, în anii 90, cel mai bine platită actriță de la Hollywood și a apărut în numeroase alte filme de succes. Este căsătorită cu operatorul Danny Moder, cu care are trei copii - Hazel, Phinnaeus Walter și Henry Daniel
  3. Scarlett Johansson FOTOGRAFII Getty Images Sunt frumoase, talentate şi, mai ales, bogate. Jennifer Aniston, Julia Roberts şi Scarlett Johansson se numără printre cele mai înstărite actriţe de la Hollywood, cu sute de milioane de dolari în conturi
  4. Citește cele mai noi știri despre julia roberts. Videoclipuri, fotografii, interviuri și altele in exclusivitate
  5. Julia Roberts are 52 de ani, iar dintre aceștia, 32 i-a dedicat carierei. Actrița a debutat în anul 1987, pe vremea când avea doar 20 de ani, jucând în filmul Firehouse. Julia Roberts s-a născut într-o familie cu înclinații artistice, atât fratele mai mare, cât și sora și părinții fiind actori

Julia Roberts - Wikipedi

Dar iată că cele mai recente fotografii cu celebra actriță ne-o arată mai fit și sexy ca oricând, notează okmagazine.ro. Ea a realizat o ședință foto pentru Mercedes, iar, în imaginile obținute, Julia arată nemaipomenit. Ce-i drept, are câteva kilograme în minus, însă nu îngrijorător de multe JULIA ROBERTS in stiri, rezultatele cautarii dupa JULIA ROBERTS in cele mai importante stiri ale zilei si revista presei, JULIA ROBERTS in presa de astazi, colectia stirilor din ziarele de astazi Cu toate acestea, în cele mai recente fotografii surprinse pe platourile de filmare, cea mai sexy actriţă de la Oscaruri s-a transformat într-o femeie ştearsă, cu părul încărunţit şi îmbrăcată în haine demodate. Acum, Nicole Kidman (50) a demonstrat încă o dată că este capabilă de schimbări uimitoare pentru un singur rol. A.

Julia Roberts, aceeasi frumusica, pe plaja, in Hawaii

William ridică ochii şi, uimit, recunoaşte în noua lui clientă pe Anna Scott (Julia Roberts), celebra vedetă de cinema. Ea cumpără o carte, schimbă doua trei cuvinte şi pleacă. Atâta tot. Din acest moment, viaţa ambilor se schimbă completWilliam încearcă să o curteze prin diferite metode complicate, adorabil de romantice Scenă din filmul Frumuşica (Pretty Woman) Accesări: 764; Dimensiuni: 1920x1080; Richard Gere şi Julia Roberts Voluntarilor le-au fost arătate o sută de fotografii ale unor celebrităţi, precum Halle Berry, Julia Roberts, Tiger Woods, Jennifer Aniston, Clint Eastwood şi Josh Brolin, dar şi fotografii cu diverse clădiri celebre, precum Turnul Eiffel, Turnul din Pisa şi Casa Albă Allie Hamilton şi Noah Calhoun s-au întâlnit într-o seară la carnaval şi se îndrăgostesc. Părinţii ei nu consimt legătura, deoarece familia lui Noah nu este suficient de bogată şi cunoscută, şi hotărăsc să se mute departe, cât mai departe de Noah

Filmul Oglinda, oglinjoara face parte din seria povestilor pentru copii spuse pentru oameni mari. Mirror, mirror sau Oglinda, oglinjoara, film regizat de Tarsem Singh si lansat in 2012 isi propune a fi o viziune moderna a celei mai indragite povesti din toate timpurile: Alba ca Zapada si Cei Sapte Pitici. Daca basmul popular este poveste Julia Roberts, Jennifer Aniston, Brad Pitt, Sean Penn, Morgan Freeman, Matthew McConaughey s-au intalnit online in scop caritabil Actorul Dragoș Bucur este infectat cu noul coronavirus. Prezentatorul emisiunii de la Pro TV Visuri la cheie a facut o forma usoara, desi are diabe Spiritul Sărbătorilor de Crăciun se pare că a cuprins-o și pe frumoasa, dar intangibila Angelina Jolie. Aflată la New York zilele acestea, pentru a promova noul film regizat de ea, Unbroken, Angelina s-a aratat în două seri succesive bucuroasă de a se poza alături de fani. Î n seara zilei de 4 decembrie, înainte de a aparea în cadrul show-ului The Daily Show, actrița-regizor. Julia Roberts a fugit în trecut, mai ceva ca Forrest Gump, chiar de la propria nuntă Fotografii și documente din Arhiva MAE. Gândul. Ce făcea Carmen Iohannis pe vremea lui Ceaușescu. Era strict interzis! BZI. Care sunt semnele că ai fost deja infectat cu noul coronavirus și nu ai știut acest lucru! Cum po.. Taylor stiluri it out & 1D victorie mare la Premiile Adolescente. S-ar putea să fi fost o noapte mare pentru One Direction la BBC Radio Awards 1 Adolescente, în cazul în care băieții a marcat două premii pentru cea mai bună trupă britanică și cel mai bun single britanic pentru Cel mai bun cântec vreodată, dar toți ochii erau pe alte stiluri în acest weekend

Se pare că dietele adoptate au dat roade, dacă este să ne luăm după cele mai recente fotografii cu interpreta de muzică populară. Imagine RARĂ cu Julia Roberts și soțul ei. Cei doi au sărbătorit 18 ani de căsătorie. Parteneri. Antena3.ro Julia Roberts a făcut publică o fotografie cu ea și cu soțul său, Daniel Moder, cu ocazia celebrării a 18 ani de căsătorie. Imaginea în care actrița îl săruta pe obraz pe Daniel a fost însoțită de următorul text: 18 years #heckyes'

Julia Roberts, din nou pe micile ecrane - Cotidianul R

Când întâlnesc cuvintele Pretty Woman mă gândesc la două lucruri: Julia Roberts și melodia cu același nume. Și cum eu am treabă doar cu melodia, Pretty Woman este un single lansat de Roy Orbison acum mult timp (prin 1964) și descrie poetic și foarte frumos abordarea timidă a unei femei de către un bărbat cu [ Julia Roberts, Kevin Spacey, Edward Norton, Harrison Ford, Penelope Cruz și Robert Redford s-au alăturat campaniei de conștientizare a problemelor de mediu demarată de Conservation International. Cei șase actori au impersonat cu vocile lor personaje ca Mama Natură (Julia Roberts), Pădurea Tropicală (Kevin Spacey), Solul (Eduard Norton. În timp ce Răzvan Simion (37 de ani) își trăiește iubirea ca un adolescent alături de Lidia Buble, fosta soție a acestuia, Diana, pare mai mult axată pe realizarile profesionale decât pe cele sentimentale. În cele mai recente fotografii publicate pe contul său de Facebook aceasta le arată tuturor cât de fericită este că își face propria căsuță

Deşi are puţin peste 45.000 de urmăritori pe Instagram, like-urile curg în valuri pe profilul actriţei, iar printre cele mai recente fotografii postate de Anca Dumitra se regăsesc înclusiv imagini de la plajă. Iată cum arată Gianina din Las Fierbinţi în viaţa reală, în costum de bai Dacă ești în căutarea celor mai râvniți creatori de modă pentru rochii de mireasă, îi vei putea descoperi în acest articol. Printre cei mai de top designeri întâlnim: Carolina Herrera este una dintre cele mai iubite creatoare de rochii de mireasă, rochiile acesteia sunt visul oricărei mirese excentrice, dar în acelaşi timp feminine. Acestea sunt uşor nonconformiste, [ Julia Hnelozub #36058. Numar total de Imagini de fundal: 1 creat la: 2017-03-06 23:39:27. Tag-uri similare: Julia Vlasova Julia Tavrina Julia Coldfront julia saner Julia Carina Julia Amante Dias Julia Ann Julia Androschuk Julia Tyki Julia Sariy Julia Rote Julia Johansen julia kazim Julia Roberts Julia Kyok

Perfecte.ro este sursa ideala pentru ultimele stiri, trucuri si sfaturi pentru femei. Tot ce ai nevoie intr-un singur loc. O sa zambesti la fiecare click O farsa veche de patru ani apare din nou pe Instagram. Unii utilizatori ai companiei detinute de Facebook i-au cazut victime, cum ar fi actorii Rob Lowe, Julianne Moore, Julia Roberts. De-a lungul anilor, au existat multe farse si unii ar putea crede ca oamenii au ajuns intre timp imuni, ca au luat la cunostinta de acestea si ca le pot ignora Julia Roberts si Danny Moder - Julia Roberts, una dintre actritele iubite de Cetatea Filmului, dupa mai multe relatii celebre defectuoase si-a intalnit marea iubire in 2000, pe platoul filmului Mexicanul. In prezent, cei doi au trei copii impreuna Fotografii de la piesa Nimeni nu este perfect AICI. Publicat în Amuzante, Julia Roberts. Tom Hanks. Comentarii recente. peruvian maca la Dupa cine sa ma iau? Alberto Kovaleski la Intrebari despre VTV: Louannuticy la Ringo se inchide / Dear Ringo.

Carieră artistică. Unul din filmele sale din anii 1980, așa cum este Tatăl vitreg (The Stepfather), realizat în 1987, a devenit unul din filmele considerate clasice.Ulterior, în anii 1990, regizorul s-a axat pe filme de masă, concepute pentru a realiza încasări de casă mari, dintre care se poate menționa În pat cu dușmanul (Sleeping with the Enemy), cu Julia Roberts. 3. Faimoasa actrita Julia Roberts, intitulata si cea mai frumoasa femeie din lume, de catre revista People. 4. Rowan Atkinson, cunoscut pentru serialul britanic Mr. Bean de comedie de televiziune, format din 15 episoade, avandu-l ca personaj principal pe actor Preparare: Foi: 1. Albuşurile se bat spumă, apoi se adaugă pe rând zahărul, gălbenuşurile, uleiul şi apa, se omogenizează, apoi se încorporează. Citește mai multe

Julia Roberts filmography - Wikipedi

5 articole publicate de Mara pe January 12, 200 Paul Surugiu, alias Fuego, a cărui piesa Sărut femeie mâna ta a fost recent puțin plagiată de către starul internațional Maluma, s-a întâlnit cu Celine Dion, a laudat-o pe Madonna, a fredonat alături de Stevie Wonder și s-a pozat în toate ipostazele posibile cu Julia Roberts, Sandra Bullock sau Jerry Springer Natalia Oreiro, Heather Locklear, Kylie Minogue, Claudia Schiffer sau Julia Roberts par să fi descoperit elixirul tinereţii. Vezi cum arată acum divele anilor '90! Unele au îmbătrânit şi se vede, altele par să fi întinerit pe zi ce trece tot mai mult Heather Christine Sears (n. 28 septembrie 1935, Kensington and Chelsea, Regatul Unit - d. 3 ianuarie 1994, Hinchley Wood[*] , Elmbridge, Regatul Unit) a fost o actriță britanică

15 fotografii în care se vede adevărata fericire. wawlist. 23 aprilie 2020. Știri Via. o linie ștreangul la genunchi tafta domnișoara de onoare rochie de petrecere / nunta (hsx871) recenzie, puteți găsi informație în plus la o linie ștreangul la genunchi tafta domnișoara de onoare rochie de petrecere / nunta (hsx871 2010 Sinopsis: În preajma Zilei Îndrăgostiţilor, mai multe cupluri din Los Angeles vorbesc limba complexă a dragostei, intersectându-se sau de Liviu Dragnea și-a pierdut libertatea pe data de 27 mai. La o zi după ce a pierdut alegerile europarlamentare cu PSD, fostul lider al social democraților a fost încarcerat. Acesta a fost găsit vinova

SLOVACIA - harta turistica si rutiera - drumuri, imagini

50 de filme romantice: cele mai frumoase povesti de iubire

Uite cum arată copiii Juliei Roberts Clic

Ea a postat pe reţelele de socializare fotografii şi un filmuleţ în care prezintă mare parte din decoraţiuni. Julia Roberts sprijină un magazin din Londra cu produse pentru refugiaţi. Older Post. Afla cele mai recente stiri auto PSD atrage atenţia că în România nu se poate discuta de majorarea vârstei de pensionare la nivelul altor state europene, în condiţiile în care speranţa de viaţă din România este mai mică cu 8 ani faţă de media UE.. Prim-ministrul spune că totul este doar un fake news. Premierul Ludovic Orban a precizat, marţi, că nu există un proiect privind creşterea vârstei de pensionare. Citeste acum cele mai noi stiri pe topicul instagram - Stiripesurse.ro Exclusivitati si braking news-uri publicate de jurnalisti cu experienta Alas și Piggott, de asemenea, au lucrat cu celebritati, inclusiv Madonna, Marion Cotillard, Adriana Lima, Lady Gaga, Julia Roberts, Shakira, Jennifer Lopez, Linda Evangelista, Gisele Bundchen, Björk, Lindsay Lohan, Scarlett Johansson , Charlotte Rampling, Kylie Minogue, Sophie Ellis-Bextor și cel mai recent Victoria Beckham pentru o. Însă oficialii supărați ai Palatului Buckingham au înaintat înainte și i-au ordonat lui Meyer să îndepărteze imediat Ducesa de Sussex de pe pagina și site-ul de pe Jennifer Meyer Jewelry, spunând că compania a încălcat un acord legal de a nu posta fotografii cu Markle, 38

Julia Roberts renunţă la Hollywood? Totul despre viaţa

Julia Roberts, cel mai frumos om din lum

Julia Roberts Archives - Obiectiv de Suceav

1. Artistul i-a cumpărat celebrei cântăreţe o insulă privată pentru care a plătit nu mai puţin de 20 de milioane de dolari. Paradisul tropical al celor doi este situat în Florida Keys, are suprafaţa de peste cinci hectare şi se află la o distanţă de aproximativ 4 km de continent
  2. sambata fu cea mai lunga zi de munca din actualul sezon. pentru ca urma sa fie nebunie la Dinamo pe parcursul intregii zile, am plecat de acasa pe la 10 juma in speranta ca voi avea mai mult timp pentru rezolvat problemele. dar socoteala din targ nu s-a potrivit cu cea de acasa, asa ca toata ziua a fost nebunie (adica pana pe la 24.00). rasplata a fost victoria skiopilor mei, dar si observarea.
  3. Deși am fost tentată să pun o fotografie cu Julia Roberts în dres cu buline, revin la subiect. Poate vă plac șosetele fantezie, cu slipici, aurii, sau cele de sărbătoare, ornate cu fundițe. La Calzedonia le găsiți pe toate. Au magazine în mai toate mall-urile și unul în Piața Romană
  4. Mare atenţie pentru deţinătorii de iPhone. Nu lăsaţi smartphone-ul la îndemâna oricui. Tot mai multe persoane au semnalat pe reţelele de socializare faptul că au primit fotografii şi video-uri nedorite pe telefoanele lor inteligente. Transferul rapid de date se face prin funcţionalitatea Airdrop, lansată de Apple în anul 2011
  5. a orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de.
  6. Foarte profund, acesta este asociat cu rochia din filmul Pretty woman, în care Julia Roberts a mers la teatru. Acolo, în plus față de bijuterii au fost mănușile albe. Deci, primul combinate coral-Visiniu, acte alb

România are cel puţin cinci zone negre pe harta accidentelor rutiere. Cele mai periculoase şosele sunt pe drumurile naţinale care tranzitează zeci de comune şi oraşe. În ultimii ani s-au înregistrat aproape 100 de accidente soldate cu morţi pe doar patru drumuri naţionale din judeţele Sibiu, Iaşi, Dolj şi Ilfov Una dintre ele la un tip care spunea că stă foarte aproape de casa în care s-au filmat scenele din Eat, Pray, Love, cu Julia Roberts. Pe mine nu m-a dat pe spate filmul, dar Ioanei i-a plăcut și am vrut sa îi fac o surpriză. Din păcate nu am primit nici un raspuns de la baiatul acela, ci de la o tipă bule Când începe o nouă zi, mergem pe urmele istoriei mai recente, la Muzeul Holocaustului, cel mai mare din lume. Aici sunt milioane de foi de mărturii cu ajutorul cărora, până acum, au fost identificate 4,7 milioane de victime din cele 6 milioane. Mai multe fotografii ale acestora sunt expuse aici, pe colina aducerii aminte CENTUR in stiri, rezultatele cautarii dupa CENTUR in cele mai importante stiri ale zilei si revista presei, CENTUR in presa de astazi, colectia stirilor din ziarele de astazi 1 articol publicat de cllod pe August 4, 200

Desi pare imposibil, Louis Vuitton a patentat sacosa de rafie, sau, ma rog, modelul acesta pe care si cei mai saraci dontre romani il folosesc de decenii. E adevarat, sacosa de fite costa si 3.000 de euro hbo lanseaza in 25 mai un film cu Julia Roberts si Mark Rufallo care are mari sanse sa aiba si o proiectie la Festivalul de film de la Cannes. filmul e inspirat dupa o poveste reala din anii 80 din NEW YORK, in perioada in care se credea ca HIV/SIDA e o boala contagioasa

253 oferte Filme thriller. Pe Okazii.ro cumperi online Filme thriller cu reducere si livrare gratuita. 100% sigur prin Garantia de Livrare De asemenea, AMC a dezvăluit sâptămâna trecută fotografii din sezonul trei, care se filmează în prezent în Baja, Mexic: Când Fear the Walking Dead revine cu al treilea sezon, protagoniștii se vor reîntâlni în zona violentă și vibrantă, cunoscută anterior ca granița dintre SUA și Mexic Viata studentei Aura Ion, in 20 de fotografii emotionante Prietenii studentei Aura Ion au publicat noi imagini cu aceasta si cu familia ei. Acestia au reconstituit, intr-un album foto, momente emotionante din viata tinerei, din anii copilariei, dar si imagini recente cu studenta-erou, care a murit in tragicul accident de avion, din 20 ianuarie. PAPARAZZILOR in stiri, rezultatele cautarii dupa PAPARAZZILOR in cele mai importante stiri ale zilei si revista presei, PAPARAZZILOR in presa de astazi, colectia stirilor din ziarele de astazi Când privesc lista de filme nominalizate la Zmeura de Aur de anul acesta la categoria cel mai prost film al anului răsuflu ușurată. Am pierdut minute prețioase vizionând filmul Dirty Grandpa, dar nu-mi pare rău, pentru că am râs copios. Deși Robert de Niro face un rol jalnic, trebuie să recunoaștem că știe să n

Julia Roberts Si maine e o z

Părul lung nu mai este HOT! Ne-a convins Julia Roberts (nota 4.5) Femeile stilate nu mai poartă oja roșie! 4 tendințe în manichiură de încercat neapărat (nota 3.4) 10 secrete pe care stiliștii de gene nu doresc să ni le dezvăluie (0 comentarii) Keune You. Șampon și balsam personalizate pentru tine cu elixiruri speciale (0 comentarii Actorul Chris Pratt va primi titlul de bărbatul anului pe 2015 din partea secţiei de teatru a Universităţii Harvard, în cadrul unei ceremonii fastuoase care parodiază un obicei ce datează din secolul al XVIII-lea, informează contactmusic.com, citat de Mediafax

Dincolo de moarte (1990), cu Julia Roberts - PRO Cinema, 22.00 Impact fatal (2005) - Antena 1, 22.30 Impact nimicitor (1998), cu Téa Leoni - PRO TV, 22.4 Printre cele mai recente proiecte creative ale lui Ard Gelink se numara si cel intitulat Calatoria fotografiilor prin timp in care artistul a pus laolalta imagini cu diverse personalitati ale lumii, in ipostaze diametral opuse, in ceea ce priveste varsta. Astfel putem admira aceeasi persoana in varianta tanara, alaturi de imaginea cu.

De-a lungul carierei, Everett a jucat diverse roluri de homosexuali: l-am putut urmari in My Best Friend's Wedding (1997) fiind prietenul gay al lui Julianne Potter (Julia Roberts) sau in The Next Best Thing (2000) fiind cel mai bun prieten gay al lui Abbie Reynolds (interpretata de Madonna) Până acum, toate telefoanele de top recente au folosit memorie rapidă de tip UFS 2.1, însă OnePlus 7 Pro va folosi noul standard UFS 3.0. Acesta va asigura viteze de transfer mult mai mari, lucru care va ajuta atât în performanţa de zi cu zi, precum instalarea şi pornirea aplicaţiilor, cât şi pentru a accelera download-urile Filmul și arta culinară se întâlnesc la Festivalul Internațional de Film NexT (22-26 iunie). Anul acesta, Grecia iese la rampă. Festivalul Internațional de Film NexT este specializat în scurtmetraje. Acestea prilejuiesc concentrarea ideilor și a expresiei artistice în bijuterii cinematografice memorabile Ester Peony va reprezenta România la Eurovision Song Contest cu piesa On a sunday. Melodia, compusă de Ester Alexandra Creţu și Alexandru Şerbu, pe versurile Ioanei Victoria Badea, a fost desemnată de juriul internațional al finalei și de telespectatori să reprezinte România la Eurovision Song Contest 2019

• Bancnote euro.
  • Imagini cu obraz.
  • Pantera roz 2019.